تهران ، خ ولیعصر، روبروی پارک ملت، پلاک ۲۶۱۷، ساختمان داستو، ط ۵، و ۲۲

علی تارات / خدمات زیبایی / پلاسما اوزون تراپی (POZT) / مقالات فارسی POZT / اثرات پلاسما اوزون درمانی ( قسمت اول )
۳ دقیقه

اثرات پلاسما اوزون درمانی ( قسمت اول )

آنچه می خوانید...

اثرات پلاسما اوزن درمانی: Plasma Ozone therapy effects

مطالعات اخیر عوارض مهمی را از پلاسما  اوزن درمانی گزارش نکرده اند پلاسما  اوزن درمانی  یک روش راحت و غیر تهاجمی است و تاثیرآن در قسمتهای مختلف بدن در حال بررسی است .

پس از پلاسما  اوزن درمانی شما می توانید انتظار بلافاصله افزایش شادابی پوست  را داشته باشید همچنین با استفاده از این درمان بافت های شما بازسازی میشوند این درمان می تواند روی پیری و کم آبی پوست  تاثیر بیشتری داشته باشد این درمان باعث بهبودی آسیب دیدگی های مزمن پوستی ، بازسازی سلول های پیر و صدمه دیده ایی که اغلب به دلیل جریان خون ناقص دچار اختلال اکسیژن رسانی شدهاند یا ، بهبودی جراحات  ناشی از آسیب دیدگی های ورزشی و بهبودی کلی از درد مفاصل ، ماهیچه ها و عصب ها شود.

 

پلاسما  اوزن درمانی می تواند در زیرپوست و داخل تاندون ها و ماهیچه ها  با تولید اوزن به روش پلاسما باعث کاهش شدید التهاب موضعی Local inflammation  شود پاسخگویی افراد به این درمان متفاوت است اما درشرایط خاص افراد به ۳ تا ۵جلسه برای درمان نیازدارند اکثر افراد بعد از انجام این روش با کاهش التهاب بافت های نرم صدمه دیده و بهبود علایم مواجه میشوند. در ادامه مواردی که اوزن تراپی برای آنها بررسی گردیده و موفقیت آن گزارش شده است شامل :

  • عملکرد فوق العاده اوزن در رفع ریزش مو Plasma Ozone a new treatment for Hair loss and Fragility

امروزه زیبایی ، حفاظت و نگهداری از موی سر یکی از دغدغه های عموم مردم می باشد . به طوری که در بیشتر مواقع افراد در جهت نگهداری و حفاظت از آن هزینه های زیادی را پرداخت می کنند و متاسفانه در پاره ایی مواقع نه تنها تاثیری ندارند بلکه به دلیل مواد شیمیایی مشکلات و عوارض دیگری را به همراه دارد .

اما خبر خوش اینکه یکی از کاربرد های بی نظیر اکسی‍ژن فعال ( اوزن ) استفاده آن در جهت نگهداری ، حفاظت و زیبایی مو می باشد . بطوریکه این راهکار کاملاً ارگانیک و طبیعی بوده و هیچ گونه پیامد و عوارضی ندارد .

طق بررسی های به عمل آمده اکسیژن فعال ( اوزن ) تاثیرات بی نظیری در افزایش و ماندگاری مو داشته و می تواند به طرز فوق العاده ایی باعث رفع کامل در ریزش مو گردد

 

 

بسیار جالب است بدانید اکسیژن فعال ( اوزن ) با ایجاد یک لایه محافظ به نام peptones بر روی مو باعث تقویت پوشش کوتیکول مو و بهبود سلامت کلی مو می شود . به ترتیبی که اکسیژن فعال ( اوزن ) با ایجاد ارتباط میان ساختار درونی هر رشته مو و رنگ شیمیایی و طبیعی آن باعث جلای مو و خوش رنگ شدن عالی آن می شود . به نحویکه امروزه آن را به عنوان عامل مهم در رنگ آمیزی مناسب مو معرفی نموده و می شناسند . با توجه به تعاریف بالا می توان اثرات اکسیژن فعال ( اوزن ) را به ترتیب زیر بیان نمود :

  1. جلوگیری بی نظیر از ریزش مو
  2. پر پشت شدن آن به دلیل افزایش ضخامت هر تار مو
  3. افزایش فوق العاده در دوام و ماندگاری مو
  4. خوش رنگ شدن و افزایش جلای طبیعی
  5. رفع کامل شوره ، حساسیت و خارش

مطب شخصی دکتر علی تارات بر اساس الگو گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و رعایت استانداردهای جهان در زمینه انواع روشهای رایج تجویز اکسیژن – اوزن طبی در خدمت شما عزیزان است.

دکتر علی تارات

اکسیژن و اوزون درمانگر (متخصص طب هایپرباریک)
- دانش آموخته دکترای حرفه ای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز
- دانش آموخته طب هایپر باریک تحت نظر دانشگاه اکسفورد در دانشگاه عالی پزشکی سنگاپور SGH 
- نویسنده ی دو کتاب با عناوین" اصول طب غواصی" و" مبانی طب هایپرباریک "