تهران ، خ ولیعصر، روبروی پارک ملت، پلاک ۲۶۱۷، ساختمان داستو، ط ۵، و ۲۲

ازون پلاژن تراپی چیست؟

آنچه می خوانید...

پیشرفته ترین و جدیدترین  روش  جوانسازی  پوست استفاده از دستگاه  ازون پلاژن(ازون پلاژن تراپی)می باشد.در این روش بااستفاده از لایه  برداری، چین و چروک پوست کاهش پیدا می کند و منجربه جوانسازی  پوست ، سفت شدن پوست همراه با از بین بردن لک های ناشی ازنور  آفتاب یا حاملگی و روشن شدن پوست می شود.

مزایای استفاده از دستگاه ازون پلاژن(ازون پلاژن تراپی)

_لایه برداری فوری و روشن شدن پوست

_ کاهش و بهبود هایپرپیگمنتنشن(لکه های پوستی)

_اکسیژن رسانی به پوست برای بهبود سلولی

_مناسب برای تمام تیپ های پوستی(غیرازافرادی که جوش فعال دارند)

 _ درمان سریع و موثر

_آبرسانی و جوانسازی پوست

_کاهش چین و چروک ، آفزایش قوام پوست

دستگاه ازون پلاژن تراپی چگونه عمل می کند؟

دستگاه ازون پلاژن

 با استفاده از تکنولوژی  سوزن های بسیار کوچک امواج  رادیویی   بی خطر وسیستم دینامیکی فعال سازی عضلات صورت و تحریک سلول کلاژن ساز پوست عمل  می کند . بدین شکل  که به  وسیله ی  گرم  کردن  پوست  صورت  توسط  طول   موج های  رادیویی   و کوتاه  کردن  فیبرهای کلاژنی ،  پوست  صورت  سفت تر و خوش  فرم تر از  قبل خواهدشد.

روش ازون پلاژن  صورت  به  متدی  انرژی  ولودرم هیبریدی  یک  تزریق بسیار سریع   و ریز توسط طول موج های  رادیویی درپوست  ایجاد می کندوبدین وسیله باافزایش نفوذ ژل پروتئین ازون داربه عنوان  منبع پروتئین های مورد نیاز سلول و ویتامین های محلول در آب شامل  ویتامین های B1,B5,B6, و ویتامینC و همچنین منبع قوی از فلزات  نادر مانند روی/منیزیوم/مس/کادنیوم  و سلنیوم و همچنین با استفاده از  روغن های  کاملا  گیاهی  فوق اشباع  با ازون  (اکسیژن فعال)  باعث  تغذیه ی سلول های زایا و اکسیژن رسانی به لایه های پوست می شوند  این روغن ها   دارای  ویتامین های  محلول  در چربی شامل  ویتامین  هایE,D و ویتامینA می باشند

در این  روش  تزریقی  هیچ  گونه  دردی  وجود  ندارد و  به  وسیله ی سوزن های  بسیار  و  توسط طول  موج  رادیویی  صوتی  باعث  نفوذ  ترکیبات مذکور به بافت پوست صورت  می گیرد . اثرگذاری دستگاه ازون پلاژن صورت بسیار  سریع است و در جلسه ی اول  نیز فرد مراجعه کننده تغییر را حس خواهد کرد . بعد از جلسه ی درمانی استفاده از و کرم های گیاهی غنی شده با اکسیژن  فعال  به عنوان هوم کرم  و کرم ضدآفتاب SPF+50 مورد  نیاز است.

عوارض  نادر  و  بسیاری  خفیفی  از جای  تزریق  مثل سرخی  پوست بر روی صورت باقی  می ماند  که  بعد  از دو تا سه  روز  از عمل  با  دستگاه ازون پلاژن صورت از بین خواهد رفت.

کاربرد های ازون پلاژن تراپی:

این دستگاه  دارای سه  بازو می باشد ، همراه با درمان توسط دستگاه ازون  پلاژن  که  شما  احساس  یک  ماساژ  دلپذیر  را  نیز  خواهید داشت.

کاربرد اول:

کاربرد  دستگاه pollogen  برای  جوانسازی  و رفع چین و چروک  و تغذیه  سلول های پوستی ، لایه برداری ، آبرسانی  و حفظ  رطوبت پوست و جلوگیری  از پیری آن  می باشد  که علاوه  بر آن  با استفاده  از  روش های  جدید  از  جمله DVD PLASMA   و  آرگون  جت  پلاسماCAP و لیزر بیوپترون و هیدرودرمی هلیوم  می توان لکه های  پوستی  را با این  روش از بین برد  و به  نوعی باعث  تقویت پوست  می گردد.

کاربرد دوم:

دستگاه  جوانسازی پوست  ازون پلاژن  بابهره  گیری از تکنولوژی  oxygeno که از چشمه های آب گرم  الهام  گرفته  که  دارای  دی  اکسیدکربن با غلظت  بالا می باشد  به اکسیژن رسانی پوست  کمک  می کند،این تکنولوژی همچین لایه بالای پوست را لایه برداری کرده  و با  استفاده از capsugen آن را برای دریافت  مواد  مغذی آماده  می کند.

کاربرد سوم:

تکنولوژی tripollar  نسل  سوم RF  می باشد که بدون نیاز به عمل جراحی  روند  درمان را  بسیار آسان کرده  است با استفاده از تکنیک رادیو  فرکانسی tripollar  خیلی ساده  و مطمئن می توان  جوانسازی  پوست را انجام داد. Tripollar Radio Frequency  یا  همان RF  که  مخففش میباشد توسط انجمن پزشکان پوست آمریکا تست و تایید شده که در همه پوست  ها کلاژن را بازسازی می کند که باعث تقویت پوست و سفتی آن شده و  همه قسمت های بافت پوست را نیز بهبود  می بخشد.

Tripollar

ازاین تکنولوژی برای سفت کردن پوست صورت،بازو،گردن وشکم نیز  استفاده می شود که به تدریج نتیجه فوق العاده ای رومیتوان مشاهده کرد در کل می توان گفت بهترین وایده آل ترین روش برای رسیدن به زیبایی و رهایی  از علائم پیری است که کاملا  بی خطر بوده  و هیچ عوارض  جانبی نداشته و بلکه خیلی هم مفید و موثر می باشد.

اثر گذاری:

عملکرد دستگاه  بسیار سریع  و موثر است و برای انواع پوست  قابل  استفاده می باشد . تکنولوژی oxygeno  تعداد  بی شماری Co2 را تولید کرده و خیلی آسان به سطح  پوست نفوذ میکند،طراحی  اپلیکاتور Oxygen از ژل می باشد تا حباب های Co2 را خنک کند  و  سپس آن ها را به داخل اپیدرم وارد میکند که بهینه سازی واکنش راازطریق یک نیروی جنبشی انجام دهد . حفظ رطوبت را بهبود  بخشیده ، اندازه منافذ را کوچک کرده و پف دور چشم را رفع می کند.

اثر گذاری در پوست های حساس:

روند درمان توسط این دستگاه برای انواع  پوست  حتی  پوست های خیلی حساس مناسب بوده و بدون هیچ درد و خطری می باشد و هیچ عوارض جانبی ندارد و کسانی  که مبتلا به آکنه هستند می توانند  از این روش استفاده کنند، هنگام درمان فرد احساس ماساژ دلپذیری  را خواهد داشت  و بسیاری  از کسانی که این روش  درمان  را امتحان  کرده اند در طول درمان به  خواب فرو رفته اند و هنگام  بیدار شدن احساس رفع خستگی وشادابی وبه حالت آرام بخش دست پیداکرده اند.

دکتر علی تارات

اکسیژن و اوزون درمانگر (متخصص طب هایپرباریک)
- دانش آموخته دکترای حرفه ای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز
- دانش آموخته طب هایپر باریک تحت نظر دانشگاه اکسفورد در دانشگاه عالی پزشکی سنگاپور SGH 
- نویسنده ی دو کتاب با عناوین" اصول طب غواصی" و" مبانی طب هایپرباریک " 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *