تهران ، خ ولیعصر، روبروی پارک ملت، پلاک ۲۶۱۷، ساختمان داستو، ط ۵، و ۲۲

پلاسما اوزون درمانی PO3T

آنچه می خوانید...

Plasma Ozone therapy

وقتی‌ دستگاه ایمنی بیش از حد فعال است باعث ایجاد التهاب منطقه ای Local  یا سیستمیک systemic (مثلا در تمام بیماریهای خود ایمنی) می گردد و اثبات شده است که استفاده از روش غیر تهاجمی پلاسما اوزنPlasma Ozone therapy     باعث  متعادل شدن سیستم ایمنی شده و برعکس وقتی‌ دستگاه ایمنی کمتر از حد معمول فعال است مثلا در سرطان های پوست یا ایدز یا عفونت‌های مزمنChronic   پوست Dermatitis ، پلاسما  اوزن درمانی سیستم ایمنی را فعال می نماید استفاده از پلاسما یک روش کاملا موثر و غیرتهاجمی برای اکثر بیماری های پوستی است .

 

پلاسما اوزن درمانی PO3T

در روش غیر تهاجمی پلاسما اوزن درمانی PO3T  که در آن به وسیله تکنولوژی پیشرفته روز می توان با استفاده از اکسیژن هوا و اکسیژن درون بافتی In vivo با استفاده از شکل چهارم ماده که همان شکل پلاسمایی ( سوپ اجزائ اتمی ) ماده است و استفاده از پلاسمای آرگون-امونیاک اکسیژن درون بافتی را به اوزن فعال تبدیل کرد .

 

 

پلاسما  اوزن درمانی چیست و چه نقشی در درمان دارد ؟  Plasma Ozone Therapy
پلاسما  اوزن درمانی ترکیب اکسیژن با یک اتم اضافی است این اتم اضافه قدرت اکسیژن را افزایش می دهد O3 در واقع یک اکسیژن قدرتمندی بنام پلاسما  اوزن درمانی  در اختیار تمام  سلول های زایای پوست  قرار می گیرد زیرا  پلاسما  اوزن درمانی فرم پر انرژی مولکولی از اکسیژن  است این حالت از اکسیژن ناپایدار بوده و بوی خاصی دارد.. اتم اضافی در این ساختار آنرا به قوی ترین اکسید کننده و ضد عفونی کننده تبدیل کرده است. در پلاسما  اوزن درمانی با متصل شدن اوزن  به پروتئین های ضروری که برای تنفس سلولی حیاتی هستند  به عنوان یک عامل جوان کننده  عمل می نماید.

پلاسما  اوزن درمانی یا پلاسما  اوزن درمانی  تراپی درون زاد روشی است که  بدون  تزریق  اوزن و به وسیله پلاسما  اوزن , درمان انجام می شود  و با عث افزایش جریان خون درپوست میگردد  در نتیجه عاملی مهم درمهیا کردن مواد لازم برای ترمیم بافت های پوستی  آسیب دیده به وسیله مواد شیمیایی می باشد و با تحریک سلولی باعث رها سازی  واسط های  بین سلول های فعال سیستم ایمنی مثل اینترلوکین ها و اینترفرون های واسط التهاب و ترمیم می شود

و اثر اکسیژن فعال در هر مولکول اوزن O3 در واقع باعث رها سازی انرژی پوزیترونی معادل ۶۴٫۸ Kcal می گردد  که به صورت اشعه کاما ازاد شده  که این انرژی  باعث درمان می شود..

 

اوزون تراپی

پلاسما  اوزن درمانی  مانند هر روش درمانی دیگری باید براساس معاینه بیمار انجام شود . پلاسما اوزن تراپی روش درمانی تقریبا جدید است و در ایران نیز برای بیماران استفاده می شود.

 

مطب شخصی دکتر علی تارات بر اساس الگو گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و رعایت استانداردهای جهان در زمینه انواع روشهای رایج تجویز اکسیژن – اوزن طبی در خدمت شما عزیزان است.

دکتر علی تارات

اکسیژن و اوزون درمانگر (متخصص طب هایپرباریک)
- دانش آموخته دکترای حرفه ای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز
- دانش آموخته طب هایپر باریک تحت نظر دانشگاه اکسفورد در دانشگاه عالی پزشکی سنگاپور SGH 
- نویسنده ی دو کتاب با عناوین" اصول طب غواصی" و" مبانی طب هایپرباریک "